poniedziałek, 21 maja 2012

Nadrabiam zaległości...

bo dawno nie pisałam:( Nie miałam czasu i przepraszam was za to:D Dzisiaj(21.05.12) oddałam swoją welonkę i kupiłam nowe rybki ale to później na razie nadrabiam:


12.05.2012r.

Skończyłam urządzać akwarium i musiałam cierpliwie poczekać tydzień zanim kupię rybki nie mam zdjęć bo nie miałam aparatu:(

18.05.2012r.


Kupiłam moją pierwszą rybkę! Jest to welonka i jeśli to chłopak to ma na imię złotek a jeśli to jednak samiczka to złotka. Oto jej zdjęcie:
Śliczny, prawda? Pod nim widać białą rybkę której już ze mną nie ma, szkoda bardzo szkoda:(

Tego dnia tylko że wieczorem kupiłam też 2 skalary, 2 gupiki, 2 molinezje. Zdjęcie powyżej to zdjęcie mojej ukochanej Perełki, ślicznie na tym zdjęciu wyszła:) A to zdjęcie drugiego skalara i jednej molinezji bo innych rybek nie było dobrych zdjęć:



19.05.12r.

Dziś kupiłam moją białą welonkę była ze mną tylko jeden dzień(nie ma jej nie dlatego że zdechła)











20.05.12r

Dziś po karmieniu zobaczyłam że gupik znęca się nad welonką białą(więcej szczegółów na zapytaj) więc postanowiłam że oddam ją następnego dnia bo nie chciałam żeby się zamęczyła. 


21.05.12r.


Dziś po szkole odniosłam rybkę i wzięłam w zamian jedną ramirezkę i dokupiłam jeszcze jedną na razie nie mam ich zdjęć później dam.

Papa!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz